Dzięki mocnemu silnikowi, doskonałej przekładni, dużemu prześwitowi oraz prostocie obsługi, ciągnik Kubota M5002 szybko staje się niezastąpiony w codziennym użytkowaniu.

Galeria

Specyfikacja

  • 4-cylindrowe silniki o oznaczeniu V3800 dostarczają niezawodną moc przy jeszcze wyższej wydajności. – System Common Rail (CRS) jest odpowiedzialny za optymalizację spalania, przyczyniając się do dłuższej żywotności i wyższej kultury pracy silnika.
  • Wiodące na rynku technologie zastosowane w jednostkach napędowych Kubota gwarantują doskonałe osiągi i niskie zużycie paliwa.
  • System zarządzania obrotami silnika Work Cruise pozwala jeszcze efektywniej współpracować z implementami napędzanymi poprzez WOM.
  • 105-litrowy zbiornik paliwa oraz zbiornik AdBlue® o pojemności 12 litra napełnia się szybko i bezpiecznie
  • Seryjna przekładnia dysponuje 36 biegami do przodu i do tyłu (modele z kabiną) lub 18 biegami do przodu i do tyłu (modele ROPS).
  • Układ przeniesienia napędu sprosta wszystkim wymogom gospodarstw uprawowych, hodowlanych i warzywnych. • Dzięki czułemu i dokładnemu rewersowi elektro-hydraulicznemu zmiana kierunku jazdy następuje szybko i bez konieczności naciskania sprzęgła.
  • Przekładnia 40-ECO pozwala wykonać pracę sprawnie i oszczędnie
  • Oddzielny hamulec postojowy zwiększa bezpieczeństwo codziennego użytkowania.
  • Hydraulika w ciągnikach serii M5002 wyróżnia się wysokim przepływem i imponującą szybkością reakcji
  • Mocny TUZ tylny kategorii II umożliwia obsługę ciężkich implementów
  • Intuicyjne sterowanie pozwala optymalnie kontrolować działanie narzędzi zagregowanych z tyłu.
  • Wysoka wydajność pompy hydraulicznej oznacza efektywną obsługę ładowacza czołowego.
  • Standardowy WOM oferuje prędkość 540 obr/min oraz 540 ECO. Prędkość 1000 obr/min jest dostępna na życzenie.
  • Kabina Ultra Grand Cab II gwarantuje wyjątkową przestronność w ciągniku tej klasy.  -Duże przeszkolone powierzchnie, wąskie słupki oraz maska silnika opadająca ku przodowi zapewniają doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
  • Z myślą o efektywnej obsłudze ciągnika elementy sterowania M5002 zostały dopracowane pod względem ergonomii.
  • Dla optymalnej wygody miękko tapicerowany fotel operatora posiada wysokie oparcie i wygodne podłokietniki.
  • Układ klimatyzacji, stanowiący wyposażenie standardowe, utrzymuje przyjemną temperaturę w kabinie niezależnie od pogody.
  • M5002 ROPS to ciągniki bez kabiny, wyposażone w ramę ochronną oraz doskonałą technologię, która wyróżnia tę całą serię modeli.
  • Przekładnia montowana w wersji ROPS oferuje 18 biegów do przodu i do tyłu z rewersem elektro-hydraulicznym.
  • Na wodoodpornych elementach sterowania zawsze możesz polegać, nawet podczas ulewy.
  • Pomimo braku kabiny wersja M5002 ROPS wyróżnia się przyjemnie cichą pracą.
  • Rama ochronna jest regulowana w zależności od potrzeb.
  • Dedykowane akcesoria umożliwiają wyposażenie ciągników M5002 w rozwiązania rolnictwa precyzyjnego, aby optymalnie współpracowały z maszynami obsługującymi standard ISOBUS.
  • Parametry implementów ISOBUS zostaną wyświetlone w kabinie na terminalu IsoMatch Tellus Pro o przekątnej 12” lub 7-calowym IsoMatch Tellus Go.
  • Wszystkie ustawienia wygodnie wprowadzisz przy pomocy ekranu dotykowego siedząc w fotelu operatora.
  • Zintegrowana w terminalach funkcja GEOCONTROL pozwala na korzystanie z kontroli sekcji oraz zmiennego dawkowania.

Pliki do pobrania