Kubota serii L ustanawia nowe standardy wśród profesjonalnych ciągników kompaktowych…

Galeria

Specyfikacja

  • Czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy od 51 KM.
  • Zgodność z normą emisji spalin Stage V: mniejsze oddziaływanie na środowisko, niższe zużycie paliwa.
  • Bezpośredni wtrysk paliwa, system EGR oraz filtr cząstek stałych.
  • Czyszczenie filtra cząstek stałych co 6000 godzin pracy – najdłuższy interwał serwisowy w tej klasie maszyn.
  • Łatwość codziennej obsługi dzięki otwierającej się szeroko, jednoczęściowej masce silnika
  • Zsynchronizowana, mechaniczna skrzynia biegów F16/R16.
  • Precyzyjna praca przekładni.
  • Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy.
  • Ciągniki wyposażone w kabinę wyprodukowaną przez firmę Naglak lub ramę ochronną ROPS.
  • Kabina Naglak dostępna w wersji z manualną klimatyzacją lub bez klimatyzacji
  • Efektywne oświetlenie obszaru roboczego z przodu i z tyłu oryginalnej kabiny dzięki wydajnym lampom roboczym.
  • Najwyższy udźwig w tej klasie maszyn (1750 kg na tylnym TUZ)
  • Pompa hydrauliczna o wysokim przepływie (37 l/min) oraz dwie sekcje w standardzie.
  • Mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem w modelach kabinowych.
  • Łatwiejsze agregowanie i odczepianie implementów.
  • Opcjonalne przednie ładowacze dedykowane do serii L2
  • Doskonałe dopasowanie narzędzia do charakterystyki ciągników L2
  • Ładowacz LA 1055 do modelu L2-522.

Pliki do pobrania