Specyfikacja
- Czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy od 51 KM.
- Zgodność z normą emisji spalin Stage V: mniejsze oddziaływanie na środowisko, niższe zużycie paliwa.
- Bezpośredni wtrysk paliwa, system EGR oraz filtr cząstek stałych.
- Czyszczenie filtra cząstek stałych co 6000 godzin pracy – najdłuższy interwał serwisowy w tej klasie maszyn.
- Łatwość codziennej obsługi dzięki otwierającej się szeroko, jednoczęściowej masce silnika
- Zsynchronizowana, mechaniczna skrzynia biegów F16/R16.
- Precyzyjna praca przekładni.
- Łatwość manewrowania za sprawą wspomagania kierownicy.
- Ciągniki wyposażone w kabinę wyprodukowaną przez firmę Naglak lub ramę ochronną ROPS.
- Kabina Naglak dostępna w wersji z manualną klimatyzacją lub bez klimatyzacji
- Efektywne oświetlenie obszaru roboczego z przodu i z tyłu oryginalnej kabiny dzięki wydajnym lampom roboczym.
- Najwyższy udźwig w tej klasie maszyn (1750 kg na tylnym TUZ)
- Pompa hydrauliczna o wysokim przepływie (37 l/min) oraz dwie sekcje w standardzie.
- Mechaniczne sterowanie tylnym podnośnikiem w modelach kabinowych.
- Łatwiejsze agregowanie i odczepianie implementów.
- Opcjonalne przednie ładowacze dedykowane do serii L2
- Doskonałe dopasowanie narzędzia do charakterystyki ciągników L2
- Ładowacz LA 1055 do modelu L2-522.